OBCHODNÍ PODMÍNKY nejleady.cz

Účinnost od: 1. 7. 2024

1. IDENTIFIKACE SMLUVNÍCH STRAN

Poskytovatel: Kateřina Válková
IČ: 09324585
DIČ: Neplátce DPH
Sídlo: Žďárná 277, 679 52 Žďárná
Kontaktní email: info@nejleady.cz
Kupující (Odběratel): podnikající fyzická nebo právnická osoba, která uzavře smlouvu s Poskytovatelem a objedná si obchodní kontakty (Leady)

2. POPIS SLUŽBY

Poskytovatel provozuje platformu nejleady.cz, jejímž prostřednictvím nabízí obchodní kontakty (Leady) na osoby poptávající finanční produkty a služby (např. životní pojištění, investice, hypoteční úvěry). Každý Lead obsahuje kontaktní a produktovou informaci.

3. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

3.1 Cena za leady je stanovena dle aktuálního ceníku.
3.2 Odběratel provádí platby za leady předem.
3.3 Možnosti platby: bankovní převod.
3.4 Faktura je zasílána elektronicky.
3.5 Při prodlení s úhradou je poskytování Leadů pozastaveno.
3.6 Platby za již dodané leady se nevracejí. Vrácení peněz není možné, a to ani částečně.
3.7 Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoli upravit ceník Leadů. Změna cen se netýká již uhrazených objednávek.

4. DODÁNÍ

4.1 Leady jsou dodávány elektronicky (online tabulkou, e-mailem nebo jiným digitálním způsobem).
4.2 Leady jsou považovány za dodané okamžikem jejich zpřístupnění Odběrateli.
4.3 Žádné fyzické plnění nebo dopravní náklady nevznikají.
4.4 Standardní doba dodání leadů je do 3 měsíců od uhrazení faktury odběratelem. Pokud není domluveno jinak. Případně pokud není překážka na straně odběratele. Odběratel bere na vědomí, že rychlost dodání leadů je proměnlivá - zvláště vzhledem k aktuální poptávce.

5. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE

5.1 Odběratel má právo reklamovat Lead, pokud je telefonní číslo neexistující nebo neodpovídá po stránce lokality a věku klienta (leadu).
5.2 Reklamace se uplatňují do 2 pracovních dní od dodání, vyznačením v tabulce včetně zdůvodnění a důkazů.
5.3 Oprávněné reklamace jsou vyřešeny formou dodání nového odpovídajícího Leadu, v poměru jeden kus za jeden kus. Jiná forma náhrady není poskytována.
5.4 Poskytovatel nezaručuje uzavření obchodního vztahu na základě dodaného leadu.
5.5 V případě, že odběratel při uplatnění reklamace uvede nepravdivé, neúplné nebo zavádějící informace, zamlčí podstatné skutečnosti, případně jakkoliv účelově pozmění nebo zkreslí okolnosti týkající se dodaného kontaktu, vyhrazuje si poskytovatel právo takovou reklamaci zamítnout. Zároveň v takovém případě zaniká odběrateli nárok na uplatnění jakýchkoliv dalších reklamací v rámci dané smlouvy či obchodního vztahu.

6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

6.1 Smlouva je uzavírána na dobu neurčitou.
6.2 Odběratel může smlouvu vypovědět s jednoměsíční lhůtou doručenou poštou na adresu Poskytovatele.
6.3 Poskytovatel má právo odstoupit od smlouvy ihned při porušení OP nebo právních předpisů.
6.4 Odstoupení není možné e-mailem, pouze poštou nebo datovou schránkou.

7. OMEZENÍ ODPOVĚDNOSTI

7.1 Poskytovatel není odpovědný za ušlý zisk, nepřímé škody, ztrátu dobré pověsti ani za obchodní neúspěch Odběratele.
7.2 Celková odpovědnost Poskytovatele za jakoukoli škodu vzniklou Odběrateli je omezena na výši zaplacené odměny za poslední 1 měsíc spolupráce.
7.3 Poskytovatel nenese odpovědnost za chování třetích osob ani za zneužití poskytnutých údajů ze strany Odběratele.

8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

8.1 Odběratel i Poskytovatel jednají jako samostatní správci osobních údajů dle nařízení GDPR.
8.2 Odběratel se zavazuje plnit informační povinnost dle čl. 14 GDPR.
8.3 Poskytovatel uchovává a předává údaje pouze na základě souhlasu subjektů údajů.
8.4 Každá strana odpovídá za zabezpečení údajů, které spravuje.

9. POTVRZENÍ A AKCEPTACE PODMÍNEK

9.1 Odběratel odesláním objednávky stvrzuje, že se seznámil s aktuálními obchodními podmínkami a bez výhrad s nimi souhlasí.
9.2 Pokud s OP nesouhlasí, nesmí služby Poskytovatele využívat.

10. JAZYKOVÁ VERZE A ARCHIVACE

10.1 Tyto OP jsou vyhotoveny pouze v českém jazyce.
10.2 V případě výkladu mezi různými jazykovými verzemi je rozhodující vždy česká verze.
10.3 Poskytovatel uchovává jejich aktuální znění a případně zajišťuje archivaci změn.

11. SLUŽBA „GARANCE SCHŮZEK“

11.1 Popis služby
Poskytovatel nabízí odběrateli jednorázovou službu „Garance schůzek“, která se vztahuje na případy, kdy si odběratel z dodané dávky leadů nedomluví alespoň 30 % obchodních schůzek. V takovém případě má odběratel nárok na dodatečné leady zdarma, a to v následujícím rozsahu:

  • Pokud si odběratel např. z 10 leadů nedomluví žádnou schůzku, obdrží 3 leady zdarma.
  • Pokud si domluví 1 schůzku, obdrží 2 leady zdarma.
  • Pokud si domluví 2 schůzky, obdrží 1 lead zdarma.
  • Pokud si domluví 3 a více schůzek, nárok na kompenzaci nevzniká.

11.2 Vyhodnocení
Garance se uplatňuje výhradně až po vyhodnocení celé dodané dávky leadů. Nelze ji uplatňovat průběžně po jednotlivých kontaktech ani dávkách s nižším než dohodnutým minimálním počtem leadů.

11.3 Podmínky čerpání služby
Službu „Garance schůzek“ lze využít pouze za splnění všech následujících podmínek: Odběratel pravdivě, úplně a přesně zaznamená stav každého leadu do 48 hodin od jeho obdržení, a to do společné tabulky nebo systému určeného poskytovatelem. Schůzka je považována za „domluvenou“ tehdy, pokud je s potenciálním klientem sjednán konkrétní termín a forma setkání (osobní, telefonická, online).
Pokud je schůzka domluvena, musí být ve stavu uvedena jako „domluvená schůzka“, přičemž tento stav již nesmí být zpětně měněn. Služba "garance" se vztahuje výhradně na domluvení schůzky, nikoliv na její skutečné uskutečnění, ani na případné obchodní výsledky či uzavření smlouvy. Služba je jednorázová a neopakovatelná a nevztahuje se na akční leady, slevy, slevové akce, bonusové leady zdarma, aj. pokud se strany výslovně nedohodnou jinak.

11.4 Ztráta nároku na službu
Nárok na využití služby „Garance schůzek“ zaniká v následujících případech:

  • Odběratel nevyplní stav kontaktu ve stanovené lhůtě 48 hodin od jeho obdržení.
  • Dojde k uvedení nepravdivých, neúplných nebo zavádějících informací o stavu kontaktu.
  • Je-li zpětně zjištěno, že schůzka byla sjednána, ale odběratel ji jako takovou v systému neuvedl.
  • Stav „domluvená schůzka“ je zpětně změněn nebo smazán.
  • Dojde k jakémukoliv zásahu do systému evidence, který by mohl vést k manipulaci s výsledky.

11.5 Omezení odpovědnosti a právní nárok
Na využití služby „Garance schůzek“ nevzniká odběrateli právní nárok. Poskytovatel si vyhrazuje právo rozhodnout o oprávněnosti čerpání garance a je oprávněn v odůvodněných případech požadovat doplňující informace, záznamy nebo důkazy o komunikaci s klienty. Poskytovatel si vyhrazuje právo rozhodnout, zda byly podmínky splněny a zda bude služba poskytnuta.

12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

12.1 Veškeré právní vztahy se řídí právem České republiky.
12.2 Spory budou rozhodovány obecnými soudy dle sídla Poskytovatele.
12.3 Neplatnost některého ustanovení nemá vliv na platnost ostatních.
12.4 Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky jednostranně měnit. Změna OP se nevztahuje na smluvní vztahy vzniklé před datem účinnosti nové verze. O změně bude Odběratel informován e-mailem nebo zveřejněním na webu www.nejleady.cz.
12.5 Aktuální znění OP je dostupné na webu www.nejleady.cz.